Post by stangiportinsmind on Feb 9, 2022 9:55:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toca Life World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toca Life World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa lisää helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Toca Life World 2022 version ▞▞▞
joten en saanut syntymäpäivälahjaa 2 kuukautta sitten... koska olin perheeni kanssa matkalla, voisitko tehdä uuden lahjan, missä se fiilis on?🥺💕
Annan tälle pelille 5/5, koska rakastan sen suunnittelua, voit rakentaa ostamasi kotitalouden kaikki on tässä pelissä pelaan tätä peliä jatkuvasti, on salaisuuksia, voit jopa löytää sen itse YouTubesta, mutta minulle minä haluan löytää ne itse
Tää on kiva peli mutta ku ei voi pelata kavereitten kanssa sen takia annan 3 tähden ✨
Rakastan tätä peliä, mutta äskettäin poistin tocan ja se yleensä säästää, mutta sain sen juuri takaisin ja minulla ei ole muuta kuin yksi talo Minulla on kuvakaappauksia kaikista maksuistani olen kirjaimellisesti kyynelissä olen käyttänyt niin paljon rahaa tähän peliin .
Se on erittäin hauskaa, ja jotain, johon et kyllästy hetkeen, sillä kaikki erilaiset pelivaihtoehdot ovat. Joitakin ongelmia ilmenee, kun nappaat tai sekoilet liian monen esineen kanssa. Kaiken kaikkiaan todella suosittelen sitä.
Toca Life World: Build stories Edukativne igre lae
Tää rupes lagaa iha liikaa muuten ihan hyvä peli paitsi se talo mitä saa ite sisustaa on aika pieni ja ilmasii jurtui on tosi vähä
Olen niin järkyttynyt, että olen itkenyt, olen vasta 10-vuotias. työskennellyt talossani kuukausia ja kaikki palautuu. mitä tahansa teen sen uudelleen, se kestää 2 tuntia ja nollaa sen uudelleen!!!! Olen käyttänyt tähän peliin luultavasti noin 50 dollaria!!!!
Annan tälle 2 tähteä. Se on hyvä peli, mutta kun ostin vintage vibes -huonekalupaketin, se sanoi, että olen jo ostanut tuotteen, mutta se ei mennyt huonekaluosastolleni. Tämän vuoksi en halua pelata tätä peliä, toca boca, korjaa tämä ongelma.
Rehellisesti sanottuna rakastan ut, vaikka se sanoo 6-12-vuotiaille, että olen 14 ja rakastan sitä! Nautin todella chatterien ja talojen mukauttamisesta! Hämmästyttävä luovuudelle
Vain yksi lapsellinen sovellus, en suosittele tätä paskaa sovellusta/peliä👿🌌
Annan sille 1 tähden, koska peli on. Kaikki vieraspelit potkaisivat minut pois pelistä, jota vihaan todella, kun se on niin. Mutta toivon, että se voidaan korjata, pls. Korjaa se tai ilmoitan siitä ja tämä peli kielletään Google Storesta!👿👎
Tämä peli on hieno ja halpa ostaa tavaraa! Mutta sinun täytyy ostaa tavaraa tehdäksesi siitä hauskaa! Et saa vaihtoehtoja joihinkin asioihin, kun rakennat ensimmäisen! Toiseksi kaikki rakennukset kyllästyvät jonkin ajan kuluttua. Eikä edes koulua! Miten voit pelata roolipeliä ilman koulua? Suosittelen ostamaan modernin kartanon!
Ihan sika hyvä hyvä peli !!!! Tekis mieli pelaa tätä ihan millon vaan 🙃😆😉😁
Maksat paljon rahaa kaikesta, eikä ilmaista tavaraa ole paljon, mutta muuten se on hauskaa.
Tosi Tosi hyvä peli!. Suosittelen lataamaan. Mutta kaikki talot pitää maksaa. Hyvä hyvä peli! ilmestyy ilmaiseksi leipomossa!
Maailman parhain peli ei kuitenkaan yks tähti pois koska mulla kun mä sisustan jonkun talon niin joskus se ei pidä huonekaluja. Että joo. Muuten kannattaa ladata.
Tämä peli on hämmästyttävä, ja he eivät anna meille EI MAINOKSIA tähän upeaan peliin. Olen niin iloinen, että tämä peli on olemassa!!😍 Rakastan sitä niin paljon, suosittelen. Mutta syy miksi arvostan on, että voitteko te ja jotain, missä voit tehdä pelille tilin, joka tekisi siitä vielä paremman!!🙏 Vastatkaa pls. Voi ja voitko tehdä sen, jossa voit laittaa useamman kuin yhden saman talon pls
Niin parasta
Se on hieno peli, mutta siinä on joitain häiriöitä, joten jos haluat tämän pelin, ole valmis joihinkin häiriöihin!
Nyyppä
DC Legends: Fight Superheroes Rollenspel rwfw
Peli ei aukea mulle
Minun valmistus toca boca on maailman paras peli, mutta se on alkanut nyt pari päivää sekkoilluun vaatteet on oudot, talo poistuppa ja paikat on violetit. Voisitko auttaa ja vastata.
Muute tosi hyvä peli mutta kaikki pitäis olla ilmaisia ei maksullisia!!!!
Se on hauskaa, mutta joskus tylsää, kun sinulla on vain talo, etkä voi löytää maailmoja, kun sinulla ei ole rahaa
Ostin kirjaimellisesti kaiken pelin. MIKÄ ei ole sen arvoista, vaikka kaikki viat. Kotini nollautuu, peli ei lataudu, kestää kauan mennä muihin paikkoihin, jäätyy, ja kun napsautan sovelluksia, se vain muuttuu valkoiseksi eikä lataudu. Korjaa pelisi.
Ihan paras peli milloin💕💕💕💕I love it
Free · Sybo Games ApS. 19. Toca Life World: Build stories. Free · Toca Boca AB. 20. Pictionary Air. Free · Mattel, Inc. 21. Pikku Kakkonen. Free · Yle.fi.
Maailmani nolla välillä itsensä ja on ihan sekaisin. Ärsyttää😠
Pidän tästä pelistä, mutta se jäätyy liikaa ja se palauttaa poistetut asiat ja poistaa asioita itse, enkä voi purkaa asioita
Tämä on hieno peli. Mutta ainoa syy miksi syön tämän pelin kolmen tähden, on se, että minun on ostettava talot ja huonekalut ja se on jotenkin tyhmää
Hauska peli, mutta paljon rahaa, josta joudut maksamaan, ja paljon häiriöitä on ollut, kun olin 4 ja 5, mutta hauska peli, korjaa peli, lataa se on hauskaa, mutta ei paha, jatka samaan malliin!
Pidin pelistä aluksi, mutta viime aikoina, kun lähden lähtemään toiseen peliin, menetän paikkani ja kaikki tavarani ovat poissa. Kaikki sisustamani talot ovat aina raivattuja, eivät niin kuin sisustin ne. Erittäin huono peli, erittäin pettynyt.
Kaks pois ,koska ei oo järkee pelaa peliä jossa ei oo kaikki asiat auki ja ois kiva JOS MIKÄÄN EI MAKSAIS ELI KAIKKI PAIKAT AUKI PLZ
Haluaisin erilaisia spessu päivän että saa ilmaiseksi yhden mikä vain lisä osan
Mun tokassa se leipomo aamu pulla katoaa aina kun mä käyn lataamassa sen voitteko korjata sen kiitos!!??!
Olen aina myöhässä latauksen aikana ja se kestää ikuisuuden ja olen potilas odottamassa ja halusin todella hello kitty -makuuhuoneen tavarat, mutta minulla ei ole niitä, saatan joutua ostamaan tai en, mutta en tiedä, että olemme kauppa on, mutta kaiken tämän lisäksi se on loistava peli tehdä hahmoja ja tehdä pieniä tarinoita ja voit pitää hauskaa asujen ja asusteiden vaihtamisessa. Antaisin tälle 5 tähden, jos ensimmäiset 2 ongelmaa eivät olisi asia, mutta minulla on silti hauskaa sovelluksen kanssa, pidä hyvää lepopäivääsi/yötäsi
Maaaaaaaaailman parassssssssssssssss peliiiiiiiiiiiiiiiiiii