Post by stangiportinsmind on Feb 9, 2022 9:46:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Crush:Epic Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Crush:Epic Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Castle Crush:Epic Battle 2022 version ▞▞▞
Så jeg er virkelig opprørt. Jeg liker faktisk spillmekanikken, men du kan ikke spille den gratis i en periode. Det tar 3 timer å åpne 1 kiste med mindre du vil bruke tilsvarende ca $0,15 hver gang du åpner en. Og det er bare de kjipe brystene. Himmelen forby deg å finne en gullkiste og bli begeistret bare for å innse at du i utgangspunktet må betale $1 eller vente en hel dag for å åpne den. Og du kan bare åpne én om gangen. Latterlig. Virkelig gal fordi jeg ville elske å fortsette å spille fordi det er morsomt, men å avinstallere. Snakk om kontanter.
Bare merknader opp på GPlay. Har vært her før mange ganger. Akkurat som spillet er flott selv om du ikke betaler inn. det er ganske morsomt og fartsfylt også
Dette spillet er veldig konkurransedyktig og veldig morsomt. Jeg anbefaler virkelig dette spillet fordi det er mye som clash royale, men ikke det samme.
Castle Crush:Epic Battle Strateegia dxy
ingen ferdigheter eller strategi bare tilfeldigheter. kortene trekkes tilfeldig og motstanderne også. avhengig av trekningen din, vil du vinne eller tape. vanligvis hvis du vinner, vinner du feilfritt, hvis du taper, taper du fryktelig. det er virkelig ingen mellomting.
Castle Crush:Epic Battle Strateegia dxy
Castle Crush:Epic Battle Стратегії gyg
På en eller annen måte, da den spurte om navnet mitt i spillet, ble forbindelsen, som fungerte bra inntil da, plutselig flekkete. Åh, og på senere nivåer slutter bombekortene å dukke opp.
Castle Crush:Epic Battle Strategie mqlp
Ja nei, dette spillet har mange ubalanserte kort, spesielt hvis du nettopp har startet spillet. De fleste fiender du møter i begynnelsen har de bedre kortene som narren og demonen, og når demonen spawner, dreper han et mål i banen, selv om du får plassert alle undersåtter på spillefeltet, har du ingen sjanse fordi hånden din etterfylles sååå sakte. Hadde for dårlig potensial.
Castle Crush:Epic Battle Стратегії gyg
verste spillet noensinne. veldig uorganisert og ikke villig til å hjelpe deg med dine spillproblemer. mange ganger har jeg trykket på avbryt-knappen før kampene og likevel skjer kampene fortsatt. Jeg anbefaler ikke dette spillet til andre enn folk som ikke bryr seg om livet sitt. også urettferdige matchups som et nivå 7 som kjemper mot et nivå 10. dette spillet er superdumt. Du velger kort, og jeg dobler dem for doble slipp av det kortet, og det kommer neppe opp i mine kamper. Som hvem bestemmer hvilke kort som skal falle?
SINNSYKT bra spill
Spillet er morsomt i begynnelsen, men nå har jeg fått så mange trofeer at jeg spiller med folk som hacker. De har flere edelstener enn meg når de ikke engang brukte pluss-edelstenen...slipper 10-tallet når jeg bare er 8... interessant.
BH Drama:-)
Spillet er flott jeg har spilt for lenge siden, men det eneste problemet mitt er at tornamentet er urettferdig jeg har spilt mot folk som har kort som tilhører castle 10 når jeg bare er 7, det føles ille jeg har ingen andre alternativer enn å vente på at de krasjer meg vær så snill å fikse dette, jeg vil gi 5-stjerners rate
Wow kult
Pent spill, ikkje agressivt med ingame kjøp.
Ughhhh, dette spillet er så frustrerende! Vil gi den en høyere vurdering fordi jeg elsker karakterene, korte kamper og effekter. Men det absolutt suger, som de fleste anmeldelser nevner, er de useriøse match-ups! Noen ganger knuser du hver kamp, og noen ganger får motstanderen din ut 2-3 kort på høyt nivå før du får ett. Tette kamper er sjeldne. Det er galskap! Poengsummen min har variert fra 1200 til 1800 i flere måneder nå. Føler at jeg spinner hjul. Skulle ønske det var bedre.
MARTIN.
Bra spill. Men veldig frustrerende! men vel verdt å spille! Jeg har fullført innsamlingen av alle karakterene mine for kortstokkene mine. Nå trenger jeg bare å fortsette å oppgradere karakterene mine! Det er så mye å gjøre i spillet! Jeg bare elsker det! veldig vanedannende! så vær advart! Kanskje en dag vil de oppdatere plattformen og inkludere alle nye karakterer på plattformen! som bare ville vært fantastisk
Veldig morsomt spill, jeg har spilt i et par år eller mer. Dette spillet handler om strategi, og selv om jeg har brukt et betydelig beløp for å få kortene jeg ønsket, trenger du definitivt ikke å like noen andre anmeldelser. du kan lage 5 kortstokker en av mine beste kortstokker har ingen legendariske kort, og jeg har lyktes med å slå høyere spillere som gjør det. noen ganger er årsaken til å tape på grunn av kortene deltaet ditt først. verdt å laste ned.
Dette er det beste spillet noensinne, men det er et problem å samle edelstener er for vanskelig, vær så snill å gjøre det lettere å få edelstener fordi premiene på edelstener er veldig høye og også bidra til å finne langendariske kort ... ellers er dette spillet best ...
Mellom meteoren, og bomben og kanonen og vindkastet spammer folk bare disse 3 konstant for å skade slottet og aldri røre det med gutta deres, det er virkelig irriterende å måtte trekke ned skadeutgangen til slottet eller bare gjøre det så meteor påvirker ikke slottet
Jeg elsker spillet
Jeg misliker det. Veldig tidlig møter du vanskelige motstandere med mange epos og høyere lvl tropper, splash-angripere kan skade tårnet ditt selv om en tropp er foran (som for meg er noe dumt fordi det bare gjør det umulig å forsvare tårnet ditt), og det er liten vits i å bruke andre baner, da du bare kan spamme gjennom helvete på en bane og vinne uten noen strategisk innsats. Jeg sier at dette spillet har potensial, men du må forbedre matchmaking slik at hver spiller har en sjanse til å dominere feilen (som er det største problemet jeg ser rn). Ikke gidder å svare, for jeg skal bare avinstallere uansett :/
Frustrerende...spillideen er genial, men ingen kontroll på kortene. Og bare 3 4 brystplasser når de er fulle spiller vi bare spill for ingenting. Og den siste nedtellingen forr kiste åpen f*k
Super bh
Flott spill, men av en eller annen grunn etter å ha en middels mengde bønder på banen, henger spillet utrolig og ødelegger spillingen.
Dette er et veldig fint strategispill jeg og alle vennene mine liker, og spill dette spillet, det beste er at vi kan kjempe vennlig med klankameratene våre, men jeg vil ha en oppdatering av modusen vennen min. castle crush-teamet og vi venter på denne oppdateringen som vi vil ha, så ta med denne oppdateringen av modus vennligst kjempe masse beste ønsker for videre suksess og flere spill, men det eneste er at jeg vil oppdatere nye tropper og mods, vær så snill, sjekk dette castle crush tem
Jeg har spilt dette spillet i årevis, det blir stadig verre de sluttet å utvikle nye karakterer og de gjorde alle karakterene svakere og fikk dem til å komme tregere ut, og det er umulig å gjøre noe med kortstokken din nå vet alle som kan spill at når spillet er over sin beste alder, det er virkelig trist hvis det var en måte å få pengene mine tilbake så jeg kan slutte. Jeg ville gjort det jeg skulle ønske jeg kunne selge kortstokken min til noen jeg er nivå 12, det er hvor skuffet jeg er etter 3 år med spill
Speed Hero: Superhero Games Приключенски arqc
Spillet er ubrukelig. I bunn og grunn spiller det ingen rolle hvordan du går frem (betaler du eller maler) det er alt basert på flaks (du kan vinne med lav kortstokk og tape med beste kortstokk). Mitt råd, ikke kjøp noe i spillet i minst 1 måned. Fordi ved tigging virker spillet interessant, men det gjentar seg selv, til og med å spille pvp.
BRA
Castle Crush:Epic Battle Strategie mqlp
alt i alt et flott spill, veldig konkurransedyktig og spennende. Grafikken er flott, lydsporet osv. Lydeffektene og stemmeskuespillet er perfekt. Jeg synes bare det burde være en mer praktisk måte å få edelstener på, annet enn at dette er et 5 av 5-spill! Takk!
Det er et veldig bra spill, fordi black knight er favorittkarakteren min, han gjør veldig god skade på fiendens og skull king og reaper reaper dreper på en gang eller kanskje dreper øyeblikkelig, men han har ikke mye hk, så gi ham mer hk
Det er rart hvordan jeg får en tidsforsinkelse eller bare ikke kan spille kort. Men det skjer aldri når man taper bare når man er i ferd med å vinne. En alltid mot folk med russiske flagg. Jeg sier bare.
Spillet er bra, men hovedproblemet med at dette spillet tar for mye tid å åpne boksen
Stabilitet: Spillet halter uansett hvor sterk forbindelsen din er. Det henger når du bygger et godt momentum i spillet. Hackere: enkelt hacket. Det er mange spillere som enkelt kan generere tropper. Kundestøtte: svarer ikke på spørsmål og vet ikke hva de gjør. Nytelse: bare dumme og idioter vil nyte dette spillet. Vinner du én gang, taper du ti ganger. Trofeer er ikke klart forstått. Hvis du vinner stort får du bare 25, men hvis du blir beseiret, får du trukket 35 idiot.
Fortsatt i løpet av de første 10 minuttene, men enkelt, jeg kan grave det .. timingorientert og oppgraderinger selvfølgelig
Gir 5 stjerner fordi jeg ikke finner noe galt med dette spillet. Jeg elsker klanmedlemmene mine, kortene fungerer på en så unik måte, og det gir meg en sjanse til å jobbe med strategien min hver kamp. Spillet generelt er bare fascinerende! Absolutt verdt å laste ned!! (Jeg vet at jeg høres altfor skarp ut til å ikke være en bot, men seriøst dette er det beste strategispillet i Play Store)
Når jeg spiller noen få spill med full Chest Slot , tar det 27 sekunder før neste spill kommer og øker i de neste spillene. For eksempel er det nå 54 s å vente på kommende kamper. Disse spillene er ikke med den virkelige personen, men med en robot som har mye mindre trofé enn meg, og hvis jeg vinner, vil den gi meg et lite trofé (6 til 13, flest 6), og hvis jeg taper, vil det redusere 47 til 50 trofeer. Jeg foreslår at du ikke laster ned dette spillet. Du må betale for å få jem og kunne åpne kister.
Dette spillet var super duper kult virkelig likte dette spillet og det er ingen problem inni det er bare flaksen din hvis du ikke får noe nytt i brystet etter å ha ventet lenge og vi burde spille vanskelige spill vanskelige spill og dette er også en av dem, og dette er min beste opplevelse av denne typen spill, det er ikke noe problem i det, ja, det er derfor jeg gir det 5 av 5 stjerner
Det er så morsomt at du bør installere det at du kan låse opp, brystet og du kan velge et navn hva du vil. og karakterene er så kule, de gir deg nye ting, men du trenger Wi-Fi for å spille hvis du har for mye spill så slett det du ikke vil ha hvis du ikke vil starte det og det er greit. selv om du kan kjempe i et annet land og noen ganger er det gylne sirkler så betyr det at du må sjekke internett ditt ved å... 😁😆😀🤣
Jeg gir dette spillet fem stjerner fordi selv om det ikke er en type spill, liker jeg vanligvis å spille, det er det beste spillet jeg noen gang har spilt med denne spillestilen, og jeg kommer nok til å fortsette å spille det. Jeg liker oppgraderingen av RPG-stilen og en godt utvalg av karakterer låst opp, og det er egentlig ikke spillet jeg vil at du alltid skal kjøpe ting med ekte penger