(Android) Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon huijauskoodi rajattomasti avaimia
Feb 9, 2022 9:34:13 GMT -5
Post by stangiportinsmind on Feb 9, 2022 9:34:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi rajattomasti avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 2022 version ▞▞▞
Tylsä. Täytyy aloittaa alusta aina, kun aloitan pelaamisen uudelleen. Menetä kaikki pisteeni, kolikot jne. Poistaa sen.
Palak
Miksi se on monimutkaista ja joskus se pysähtyy.?
Kamala peli on kuin ansaitset timantteja ja häviät vain koska aika on rajallinen ja joudut käyttämään timantteja taas, peli on erittäin hidas ja 💩💩💩
Ovayo
Se ei latautuisi
Rakastan sitä 👌👌👌👌
Rakastan todella tätä peliä, mutta olen niin järkyttynyt sen jälkeen, kun olen käynyt niin monta ravintolaa, sovellus jäätyy jatkuvasti ja pyyhkii kaikki suorittamani tasot nyt olen tasolla yksi taas kerran niin ajanhukkaa.
Peli on niin kiva ja töykeä 🤩😍❤️, helppo pelata ja myös haastava, se on mahtavaa, kun on niin monia ravintoloita!!!❤️❤️❤️💛
Tykkään pelata tätä peliä
Dhj
mitään Ranskan jälkeen?! Aiotko luoda lisää tasoja vai poistammeko asennuksen?? Jos kyllä, korjaa mainosongelmat, jumittaa pelin ja sinun on suljettava se väkisin. Videoita ei voi toistaa, kun yrität sisustaa huoneita. Näyttää siltä, että tekijät hylkäsivät pelin.
Se on niin ihanaa ❤️🌹🥀🤩
Pidän pelistä, antaisin sille viiden tähden, mutta en pääse ohi paikoista 7, se sanoo, että tulossa pian, samoin kuin huoneet, jotka voit korjata pian, mutta en ole vielä tullut
Se on hyvä peli, mutta minusta se on hidas
Tie Dye Symulacyjne vlj
Zcvhgehey gbt GM k Islam pysyy nopeasti
Hauska peli, mutta olen saanut kaikki tasot valmiiksi, eikä enää ole jäljellä muita kuin pian tulevat. Huokaus..
Se on ok, mutta kun olen lopettanut sijainnin kuusi, se on siinä? Se kertoo sijainnin tulossa pian, mutta helvetissä milloin???
😇😇
Olen saanut pelin valmiiksi ja se oli liian mielenkiintoista lopettaakseen niin pian, että se on niin nadi
Todella hämmästyttävää
Pidän todella tästä pelistä on fantastinen pelata sitä
Pidin todella tästä pelistä, ja onnistuin pääsemään aina ravintolaan kuusi, kesti iät, kirjauduin vain sisään ja kaikki kova työni on taas pyyhitty pois!
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Казуални bmz
Te ihmiset ette antaneet minun päästä pelin loppuun.
Se on hauskaa
Liikaa mainostajia
Se on niin hieno peli hyvällä laadulla
Mahtavaa 👏
Vau vaikeaa mutta kivaa
hyvä
Peli on mielenkiintoinen, suhteellisesti näyttää erilaiselta. Pidän siitä
Tykkään tästä pelistä tosi paljon 😘
Minusta se on hyvä peli pelata, ja olen pelannut sitä puoli yötä ja sain sen ja pelaan taas tänä aamuna ennen töihin. Joten kyllä, pidän tästä pelistä!!!
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Dažādas spēles jkif
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Казуални oqsw
Olet mahtava, rakastan sitä kiss kiss
Keittokahvila on helpoin ja nautinnollisin peli
Okei
Miksi se on jumissa amerikkalaisella kadulla n lava on valmis n seuraava vaihe sano, että tulossa pian.... jo viikkoja
Rifaiza 🧕👍👍👍👌👌
Fantastinen peli uusi visio on täydellinen
Tämä peli on erittäin mukava ja superpeli. Rakastan tätä pelin superpeliä ja kuvaa ja constomeria super👍👍👍👍
Pidän tästä pelistä, mutta en pääse eteenpäin makuuhuoneen kanssa, koska en löydä viimeistä esinettä sille.